Speciale prijs € 24,94 Normale prijs € 35,00
Omschrijving
Magix Music Maker 'Techno Edition 4'
  • Gegevens
  • Reviews

Magix Music Maker 'Techno Edition 4'
Magix Music Maker Techno Edition 4 biedt talloze mogelijkheden om eigen producties te maken - eigen nummers voor in de club! Met meer dan 1.000 gloednieuwe geluiden, loops en audio-effecten wordt de pc een echte geluidsstudio met opnamefunctie en mengtafel. Geheel zonder kennis vooraf ontstaan in minder dan geen tijd echte clubtracks – met alles wat daarbij hoort!

NIEUW! Actueel geluidenarchief
Het gloednieuwe geluidenarchief biedt meer dan 1.000 eersteklas sounds & loops. Hier vindt iedereen de passende sound - van electro en minimal, tot trance en de beste house. Alle loops en sounds kunnen gemakkelijk worden gecombineerd tot complete eigen tracks. Daarbij past het programma het tempo automatisch aan – zo blijft alles altijd in de maat.

NIEUW! Song Maker 2
Met MAGIX Music Maker Techno Edition 4 van de voordelen van de nieuwe Song Maker 2 profiteren. Snel en gemakkelijk tracks om te oefenen of te jammen maken. Gewoon een stijl selecteren, lengte en tempo van een nummer bepalen en prompt verschijnen er nieuwe nummers!

NIEUW! Nummers delen op Facebook® & Twitter™, dankzij upload naar SoundCloud®
Op internet is muziek een van de belangrijkste thema's, want nergens laat muziek zich zo makkelijk verspreiden als op internet.Met de nieuwe SoundCloud® -upload is het mogelijk de eigen songs online te plaatsen en deze aan vrienden te laten zien op Facebook®, Twitter™.

TOP! BeatBox 2
De eersteklas drumcomputer BeatBox 2 is een echt ritmewonder en biedt talloze functies voor het maken van eigen grooves en baslijnen. Drums vol dynamiek, talloze mogelijkheden voor het maken van klanken, hoogwaardige effecten en nog veel meer.Het bekende stappenprincipe van de BeatBox 2 is leuk en levert snel overtuigende resultaten - zowel beginners als professionals kunnen hiermee gemakkelijk complexe beats bouwen!

TOP! Vintage Effects Suite
Met MAGIX Music Maker Techno Edition 4 echte vintage-effecten inzetten, en zo nog meer mogelijkheden gebruiken voor eigen sounds! Zo krijgt elke track een geheel eigen smaak: of het er nou om gaat instrumenten te benadrukken, zang aan te passen of synthesizersstukken te bewerken, dankzij de vele professionele effectsjablonen wordt de inzet van de Vintage Effects Suite kinderspel.

Handig! Opnemen & remixen
Met MAGIX Music Maker Techno Edition 4 eenvoudig zang en instrumenten opnemen en het eigen geluidenarchief heel eenvoudig met samples uitbreiden. Of je nu in de microfoon zingt, instrumenten opneemt, mp3's inleest of muziek van cd importeert – je kunt het allemaal monteren, remixen, bewerken en van effecten voorzien en gebruiken in je eigen tracks of vervolgens op de harde schijf opslaan!

Systeemeisen

• Pc met Intel® Pentium® of AMD® Athlon® processor vanaf 1 GHz.
  • Min. 512 MB werkgeheugen (1 GB aanbevolen).