Speciale prijs € 24,94 Normale prijs € 35,00
Omschrijving
Magix Music Maker 'Rock Edition 4'
  • Gegevens
  • Reviews

Magix Music Maker 'Rock Edition 4'
Magix Music Maker Rock Edition 4 biedt al het nodige voor het maken van eigen rocksongs! Met meer dan 1.000 gloednieuwe geluiden, riffs en audio-effecten wordt de pc een echte geluidsstudio met opnamefunctie en mengtafel. Ook zonder kennis vooraf, zo een eigen rocksound: met drum-, zang- of gitaarloops ontstaan in minder dan geen tijd nieuwe nummers.

NIEUW! Actueel geluidenarchief
Het gloednieuwe geluidenarchief biedt meer dan 1.000 eersteklas sounds & loops van echte instrumenten, zoals gitaren, drums, bassen etc. Hier vindt iedereen de passende geluiden, van rock tot alternative. Alle loops en riffs kunnen gemakkelijk worden gecombineerd tot complete eigen songs. Daarbij past het programma het tempo automatisch aan – zo blijft alles altijd in de maat.

NIEUW! Song Maker 2
Met MAGIX Music Maker Rock Edition 4 van de voordelen van de nieuwe Song Maker 2 profiteren. Snel en gemakkelijk gitaarbegeleiding of indrukwekkende songs om te oefenen of te jammen maken. Gewoon een muziekrichting selecteren, lengte en tempo van een nummer bepalen en prompt verschijnen er nieuwe songs!

NIEUW! Nummers delen op Facebook® & Twitter™, dankzij upload naar SoundCloud®
Op internet is muziek een van de belangrijkste thema's, want nergens laat muziek zich zo makkelijk verspreiden als op internet. Met de nieuwe SoundCloud®-upload is het mogelijk de eigen songs online te plaatsen en deze aan vrienden te laten zien op Facebook, Twitter™.

TOP! BeatBox 2
De drummachine BeatBox 2 is het ideale gereedschap voor het maken van eigen grooves. Drums vol dynamiek, talloze mogelijkheden voor het maken van klanken, hoogwaardige effecten etc. Het bekende stappenprincipe van de BeatBox 2 is leuk en levert snel overtuigende resultaten - zowel beginners als professionals kunnen hiermee gemakkelijk complex gelaagde drumgrooves bouwen!

TOP! Vintage Effects Suite
Met MAGIX Music Maker Rock Edition 4 echte rockeffecten inzetten, en zo nog meer mogelijkheden voor eigen sounds gebruiken! Zo krijgt elke song een geheel eigen smaak: of het er nou om gaat instrumenten te benadrukken, zang aan te passen of rockeffecten op de gitaren toe te passen, dankzij de vele professionele effectsjablonen wordt de inzet van de Vintage Effects Suite kinderspel.

Handig! Akkoorden laten weergeven
Favoriete nummers importeren en de akkoorden laten tonen – de Harmony Agent van MAGIX Music Maker Rock Edition 4 maakt van elk stuk muziek het ideale sjabloon om te oefenen, mee te spelen of te coveren. De unieke harmonie-herkenning laat de akkoorden zien met bijbehorende grepen voor gitaristen – ideaal om te oefenen. Werkt met tracks van een cd of een mp3. De akkoorden kunnen ook worden gebruikt als basis voor improvisatie van bas en keyboard.

Systeemeisen

• Pc met Intel® Pentium® of AMD® Athlon® processor vanaf 1 GHz.
  • Min. 512 MB werkgeheugen (1 GB aanbevolen).